Fika & åter Fika!!!!

Godmorgon Mysssss med Majsan ♥

Ska strax väcka markus med frukost...

Var och fikade med Johan och Johan för några dagar sedan, mycket trevligt :)





Nästa gång får ni komma hit på kaffe...

I Måndags var jag och markus på fika hos Carro och Fredrik, det var också trevligt som vanligt :)
Konstigt att man inte går upp mer i vikt när man äter fika bröd som jag gör :)

Innan vi skulle åka hem så kikade vi förbi Linns och Alf i gubbo för att se hur dom fått det i huset...



Drack en kaffe och sedan åkte vi hem till stan, hyrde en film och åt pizza mm :)

Igår var jag till borlänge med Therese & Alma..Guuud vilken sötnos alltså Alma är :)
Hade en mycket, mycket trevlig dag, men var mycket, mycket trött när jag kom hem...

Shoppade lite grann!

Handlade två Pyjamas från Cubus till Mini-Markus och även en Twilight Turtle nattlampa till honom :)

En fantastisk nattlampa som visar sjärnhimlen på taket!
Den söta sköldpaddan visar 8 stjärnbilder i tre olika färger, välj mellan blå, grön och bärnsten.
Du kan också  sätta in en 45 minuters automatisk avstängning på sköldpaddan.
Denna supersöta sköldpadda är perfekt när barnen skall sova.





Behövde också köpa en ny serie av



Nu kom markus nyvaken upp ur sängen så nu ska vi äta frukost...
Få se vad denna dagen har att erbjuda..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade inte du beställt den där lampan?? Vart köpte du den!!!??

2011-04-06 @ 12:56:36
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0