Fin besök från Göteborg

♥♥Igår var jag och markus iväg och slängde lite kartonger och saker i smb.. Träffade Malin en liten snabb sväng..
Och stötte på finingen Josse och Nino...

Åkte hem till Fredrik och carro på fika och fick smaka på jordgubbar för första gången i år!

Dock inte svenska men det var mumsigt iaf..


Vi åkte allihopa upp till rusta och kikade på utemöbler till carro och fredrik som dom ska pynta sin mysiga veranda med.. Jag och markus köpte en turkos matta till mini-markus och två hyllor, vi ska ha ovanför skötbordet med kort på.. Ska borra upp allt idag och möblera om lite så det är klart :)

Carro och fredrik köpte även en grill och när man köper en grill så måste man ju premär grilla så det gjorde vi igår.  :)

Två händiga grabbar, bygger ihop grillen!

Carro...

Idag har jag äntligen fått fin besök från Göteborg av min fina syster och hennes dotter Ellen ♥
Pappa, lena, magnus oh Sötgöte Ellen kom på lunch fika idag =)


Min syster Lena har skaffat sig en riktigt go Göteborgare kan jag säga...
Detta köpte han med sig, Du ligger bra till hos mig nu magnus ;)




Imorgon fyller syster yster år, så då blir det kalas igen. Mycket Födelsedagar denna månaden, även vår lilla
Mini-Markus som är beräknad den 21 april ♥


SötGöte Ellen♥ 


 Två SötGötar ♥



Nu kom mig kärlek hem ifrån jobbet...
Vi skulle på bio idag och titta på denna film..Men vi avbokade den precis för vi har så mycket vi måste göra klart idag..Så bio blir det imorgon istället :)

Ps: Lena känner du igen denna kille från när du bodde i stocholm haha... :)



Min Markus är även en riktigt Handy man! Vi har köpt en hylla och krogar som han målar, så vi kan borra upp den i köket idag :) Nu ska vi fortsätta med att uträtta allt vi ska idag...

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0