Grillning i Smb denna helg

Var bjuden hem till Carro och fredrik på grillning i fredags..

Åkte till smb i fredags och möte upp Linn... Markus åkte iväg på sin firma fest..
♥♥

Fint väder, sköönt :) Grillande tillsammans med Linn, Carro, fredrik, Sandra och Robert..

Robert och Fredrik-Handy man!!!


Måttligt imponerad på Fredrik som bakat bröd  :)

Gravid Linn & Sandra



En mycket trevlig kväll med trevliga människor...



Mycket gott och mycket trevligt :) Det godaste var nog desserten vi fick... Blev överlyclklig när jag fick veta att vi skulle få Choklad pannacotta.. Det är ju sååå gott :)



Igår Lördag blev det mer grillning... Jag och fina flickor!
Jannica och Emma kom och hämtade mig här hemma och så åkte vi till Smb!!!

Mysig grillning hemma hos Emma.. ♥


Fläskfilé med potatis sallad, bea sås, café de paris sås, sallad, majs och Loka mmmmm :D
Hade super kul och fint väder denna dag också :)

Jannica och Emma skulle ut på krogen senare men stannade tills 23.00 iaf...




Min favorit var också med på grillningen♥
Tack för en rolig kväll mina fina!!!

Nu är det söndag och markus har precis gjort lite lunch till oss...

Vi ska ha en Therese & Markus dag idag! Bara han och jag ♥

Idag ska vi stor handla lite, fika och äta Mjukglass...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0