Barnfull vecka :)

Som vanligt blir det ngra dagars mellanrum i skrivandet..
Har inte riktigt den tiden...

I Måndags åkte min älskling till jobbet vid tolv...

Efter det kom erika och hämtade upp mig och åkte ner på stan...
Gjorde lite ärenden, bl.a. på arbetsförmedlingen. Sjuk det där!!

Att man måste söka jobb och redovisa för att få sin A-kassa!
Har jobb på min båt men man får ju som sagt inte jobba så långt in i gradiviteten på grund av massvis med risker!

Och redovisa sökta jobb, vem anställer en gravid? Någon som inte har alla hemma kanske??

Märks att sommarn börjar närma sig, nu när dom plockar fram uteserveringarna :)
Efter allt spring så gick vi och satte oss i solen på uteserveringen på Bk´s med kaffe, muffins och inväntade att linn skulle komma in till stan :)



Två pensionärer traskar förbi och frågar om dom får slå sig ner en snabbis vid vårt bord!

(Det är vart ute och man förstår om dom behöver få sätta sig ner och vila lite)

Gubben går in på Bk´s, och han kommer ut med fika!! hahahaha!!!

Vilken fuling ;)

Trodde vi var med i pensionärs jävlar!!!!




Dom äldre vet hur dom ska få till det ;)

Ett annat bord blev ledig och vi satte oss där, sen kom Linn med bussen :)
Erika åkte hem och vi gick en runda på stan!


Köpte två dynor i mörk blått och en lykta till balkongen...Så nu blir det mycket morgon Te där!
Köpte lite påsk fjädrar och dukar,
Påsk äggen man hänger i riset från Indiska har jag kvar ifrån förra påsken. Så det slapp jag köpa nytt :)







ig bok för gravida :)

Men man skulle köpt den på en gång i början av graviditeten, så ni nygravida, gör det!

Vet vem som ska få en sån här i present utav mig iaf ;) ♥


Hem till pappa på eftermiddagen och grillade!

Tisdagen bestod av mycket Te :)

Emma kom med Arvid vid lunch på tisdagen och umgicks ute här på gården...
Så skönt i solen nu :)
Finingar ♥♥♥

På onsdagen fick jag fin Besök :)

En av dom bästa, som jag saknat såå :) Min fina Sanna och hennes lille sötnöt till son Teo!
Hon ville se min mage innan han är beräknad :)

Erika kom även förbi, och lagade lunch till oss...Pasta Carbonnara!! mm, gillar inte bacon egentligen men det var gott iaf...Tack erika!



Underbara ♥♥♥♥


Igår var jag i Smb och umgicks med fina flickor ♥
Åkte hem till josse och nino på en kaffe...

Jannica kom dit och vi traskade ut i solen!

Begav oss till lekparken och inväntade Malin, Tuva-Lisa, Emma och Vilja...
Fick oss mycket glada skratt...Så roligt att se småttingar leka ihop :)

Hem till Svärmor med markus när han slutat..
kvälls kaffe med glass, Du bli vad du äter och lyxfällan...


Idag ska jag ta med mig Min fina gravida Linn hem till Carro och Fredrik på grillning mm...

Och min babie ska på El-Fest med jobbet men dock inte dricka då det är så nära nu tills Mini-markus kommer




Inte Långt kvar nu ♥



Nu vakna markus och ska precis börja med frukost...

Ha en solig dag allesammans!!!!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0