Vart tog solen vägen???

♥Godmorgon...

Har precis tagit mig en kopp kaffe och tänkte passa på att skriva lite...
Markus ligger och sover i sängen och jag ska väl väcka honom snart...

Inget fint väder alls idag, inte roligt :(

I onsdags hjälpte jag Linn och Alf att flytta! Från Smb till Gubbo..
Oh, my goooooood, till gubbo mm, där är det fridfullt kan man säga ;)
Men ett jätte mysigt litet hus var det med stor fin tomt...

Kommer vara avundsjuk när Linn kommer med brännan för att hon suttit utanför huset kl: 6 på morgonen med barnvagnen och ätit frukost i solen varje morgon.. :)
 
Mycket saker att flytta, eller jag hjälpte och hjälpte.
Jag och linn bar ju inga tunga grejjer, tur att du hade fler som hjälpte till affe...

Magen i vädret :)



♥♥♥

Igår fick vi lite saker uträttat jag och markus :)
När vi kom hem så fick vi fin besök av min fina vän Jannica ♥


När Markus åkt till jobbet och jannica hem så åt jag lite, tände ljus, satte på lite musik och hade myskväll med majsan och my!



Hämtade äntligen upp sista tvätten med barnkläderna...
Så nu är allting rent:
♥Kläder
♥Sängkläder
♥vissa gossedjur

Jag bädade rent i hans säng, plockade med alla dessa saker :) och vek alla kläder ner i hans byrå...
Valde ut kläder till honom som vi ska ta med oss till BB!

Så nu är vi nästan klara..Så nu kan du komma när du vill mini-markus♥






Nu ska jag väcka markus, få se vad som händer idag då...Hem till pappa ikväll på fika iaf...
Imorgon fyller min Lillebror Anton 9 år, heeelt otroligt vad tiden går :)



Kommentarer
Postat av: Linn

Fina bilder gumman =)

haha, tack igen för all hjälp och det fina sällskapet. Ni får komma ut och hälsa på sen när tiden finns!

Nu har vi iaf fått lite bättre ordning på grejerna. Och plockat i bebisrummet har jag gjort lite också=) hihi. Längtar efter Mini.Markus gör ja =)

PUSS

2011-04-02 @ 11:41:06
URL: http://linngoransson.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej !

Vilken fin blogg du har,fina bilder du är en sån

vacker mamma ,jag förstår att du längtar nu det gör jag också skall bli så spännande.Vackra rosor du har fått det är allt en fin kille du har var rädd om honom.Ha det så gott ser fram emot att få komma snart.puss och kram

2011-04-02 @ 14:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0