Igen

Igen har jag missat att hålla mig uppdaterad här..Tänkte lägga in lite text och bilder om vad jag gjort dom senaste dagarna..
MEN får inte in bilderna i datorn från min mobil... Jag får ta det imorgon istället...Klockan börjar även bli mycket och jag ska krypa ner strax...

Idag har jag och markus legat och myst i sängen länge länge.
Få passa på nu att ligga och dra sig länge, för snart blir det nog ändring på det :)

Jag gick in i v. 36 i fredags och det är inte långt kvar nu :) Känner därinne i min mage att han vill komma ut nu ♥

Vi åkte till BarnensHus och kikade lite... Jag fick en jätte fin röd ammningskudde med vita stjärnor på av min älskling som jag hoppas att jag kommer få användning av...
och sedan köpte vi lite små saker..

Har även fått en fin stickad tröja av honom idag :) Och sedan har jag köpt mig två mamma tröjor..
Och han själv köpte sig en vårjacka ...

Efter en dag i borlänge så köpte vi med oss pizza och åkte hem... Kikade lite på solsidan och sen åkte han till jobbet :(

Jag har diskat, skurat badrummet, duschat och precis druckit upp mitt Himmla Gott TE!

Passade på att klicka hem lite saker ifrån HM ;)


Kom nu gullunge vi vill att du kommer nu ♥


Nu ska jag krypa ner och vänta på att min älskling kommer hem från jobbet inatt..
GOD NATT puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0