Sol ännu idag tillsammans med syster sol

Fint, fint väder...
Har lyssnat på syster sol hela morgonen http://www.youtube.com/watch?v=ABSo9lYNv38
och ska strax göra mig lite frukost...

Igår tog jag mig en promenad till tandläkaren och fick laga mig ett hål.. Trodde det skulle kosta några tusen men allt som allt blev det 380 kr, inte vad jag hade räknat med..Såååå skönt slapp bli pank :)

Gick hem till pappa på en kaffe och sedan tog vi med oss hunden ut på en promenad i det fina vädret...
Vi åkte och åt pizza, gick väl inte så bra efter all bedövning jag fick plus att jag fick extra bedövning...

Åkte hem efter det och inväntade mig älskling..
När han kom hem så hade jag köpt mig en ny plattång..åÅÅÅååå vad jag blev glad, har fått använde en gammal som slitigt bort halva håret...

Och så kom han hem med en björn axén tools, straight & curl.... Älskar dig mig älskling ♥♥♥
Nu ska jag göra iordning frukost till markus kommer...sen ner på stan en sväng och träffa
Jonna och sötnosen sammy...

Få se om markus ska sova när han kommer hem, han har jobbar natt...Åker kanske ut på kaffe hos hemma och arvid lite senare :)


Kommentarer
Postat av: Emma - Arvids mamma

Kaffet är klart nu :-)

2011-03-17 @ 19:03:16
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0