Sol

Sol, Sol... Och idag fyller svärmor år GRATTIS på din dag..men imorgon kommer vi på kalas :)
Idag har vi städat  och tvättat...

Åkte ut med bilen och kikade lite, stannadde och köpte lite kaffe Latte och bulle, mmm..
Sedan åkte vi hem och lagade mat och markus åkte till jobbet igen vid 8 tiden...

Nu ligger jag i sängen och myser med världens finaste och mysigaste missemauer Majsan & My ♥





Har Haft en lång pratstund med mini-markus gudmor Jannica <3 Har inte hörts på några dagar så det blir mycket kackel.. Tänkte passa på att lägga ut en bild på oss som jag inte sätt på länge...

  ♥♥♥


Har klickat hem en Nyckelpiga till Mini-Markus precis ♥

Twilight Nyckelpiga nattlampa

En underbar nattlampa som projeserar en stjärnhimmel i taket.

En fantastisk nattlampa som visar sjärnhimlen på taket! Den söta nyckelpigan visar 8 stjärnbilder i tre olika färger - blå, grön och bärnsten.

Du kan också  sätta in en 45 minuters automatisk avstängning på sköldpaddan.

Denna supersöta sköldpadda är perfekt när barnen skall sova.


Ska göra mig en sen kopp Coccos Te nu...
Sen krypa ner till katterna igen, soooova och drömma om markus tills han kommer hem ifrån jobbet.
Han är duktig min kille..Men det är jag med som går och bär på en mage ;)

Imorgon ska jag ut och köra bil...Sov Gott puss

 


Kommentarer
Postat av: emelie

Hihi, såg du att jag la u tden ??

ska önska mig i doppresent tänkte jag :)

2011-03-23 @ 06:49:36
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0