Solen skiner idag

Idag har det varit super fint väder...
Förmiddagen började med att vi tog ut majsan och my, så dom fick känna på lite vår väder♥


Jag och markus tog en promenad ner på stan och det var jätte skönt ute.. För första gången i år så kunde jag äntligen sätta på mig min skinnjackan och få känna på att våren är påväg :)
Och jag är nu i vecka 35+3 det går sååå fort nu, det är så super kul...♥


Vi gick en sväng på stan och kika, köpte en varsin glass och sedan traskade vi hem igen...
 svärmor kom och våldgästade oss, alltid kul med besök :)
Och nu sitter markus och dricker kaffe med widde som också kom förbi...


Nu ska jag och min mini-markus lägga oss och vila en stund med missemauorna, medans grabbarna spelar tv-spel

Ska kika lite på mitt favo program Solsidan :)
Fick säsong 1 av min älskling igår ♥






Kommentarer
Postat av: Mamma

ja visst är det skönt när solen skiner,man har fått vårkänslor.Gulligt kort på missarna och på er också. Roligt att läsa bloggen,speciellt när man är borta så man får vara med vad som händer.Längtar efter er,hoppas vi ses snart kramar till er mamma

2011-03-15 @ 09:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0