Uppdateringar :)

GOD MORGON :)

Klockan är ju inte ens mycket men blev väckt av denna underbara sol, härligt :)
Har precis gjort mig en coccos Te och ska nu precis börja uppdatera lite.. Har inte kommit in i detta riktigt så varje dag har det inte blivit inlägg och då bli det såhär...

Iaf...Fettis dagen var ju i Tisdags! Semlor är något jag inte gillar men man måste ändå trycka i sig någon sorts sådan bakelse, annars har man ju missat hela grejjen ;)


Hämtade upp Linn vid statiol på förmiddagen då hon hade varit i Brunnsvik.. Åkte och handlade lite på willys och sen stannade vi till vid nya bageriet vid statiol nästan...Sprang in och köpte 3 st vanilj semlor och sedan åkte vi hem till oss...

Förutom att jag tog bort all grädde och bara hade bröd och vanilj kvar så var det en semla jag åt mmm :)


En sötnos
Och en sötnos inne i hennes mage också vi väntar på ska komma ut..Lille finingen Vilde ♥
Trevlig dag...




Igår åkte jag och markus till borlänge tillsammans med carro och fredrik och kikade lite :)
Fikade lite på

och fick mig en efterlängtad Chai-Latte..Köpte även lite kladdkaka som alltid går i ;)
sååå gott

Fredrik & Carro ♥♥


Jag införskaffade två sun brills :)
Ett par från
H&M
och ett par från
Gina Tricot



Köpte en sjal från Gina tricot


Och ett par leggins på BikBok



Sista köpet vi gjorde var...en ny röd dammsugare... :)

Igår kväll mös vi bara..Min älskling gjorde varma mackor i ugnen med champion stuvning :)



 :)

Nej,  jag ska väl ta och göra lite frukost nu...Ska ner på stan en snabbis, min man ska in på bolaget och jag ska springa in på Åhlens och köpa en hårfärg till mitt löshår :)

Och även kika lite på barnavdelningen, få se om jag hittar något till mini-markus ♥

Ikväll ska vi hem till Carro och zoohar på lite fest...



Ut i solen med er puss




Kommentarer
Postat av: emelie

Ja jag har sålt iväg barnkläder för över 300 kronor nu :)

Man behöver inte köpa mcyket nytt när man ska få bebis, dom hinner knappt använda kläderna :)



TACK så mycket :) Mina små prinsessor <3

Vi bor i Skeppmora, alldeles efter lyviken..

NI då, vart bor ni?



Kram

2011-03-13 @ 16:36:07
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0